Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Становлення позитивної Я-концепції,як мета особистісної адаптації
Мета тренінгу: ознайомити педагогів із особливостями формування позитивної Я-концепції дитини (учня) як умови особистісної адаптації; проілюструвати активні методи дослідження Я-образу
Зміст тренінгу: Я образ, самооцінка, самосвідомість, самоставлення є важливими компонентами у структурі Я концепції, які забезпечують її особистісну адаптацію та впливають на модальність емоційних переживань і формування індивідуальних характерологічних рис. Позитивна Я концепція є системою уявлень особистості, що містить усвідомлення своїх: когнітивних (інтелектуальних) властивостей, котрі організуються в Я образі; емоційно ціннісних самоставлень, що виявляються у самооцінці; поведінкових дій; суб’єктивно сприйнятих соціальних чинників. Напрями розвитку позитивної Я концепції особистості на різних вікових етапах мають свої особливості. Певні психолого-педагогічні умови в освітньому середовищі можуть призвести до формування негативної Я концепції і спричинити появу особистісної дезадаптованості.
Цільова аудиторія: педагогічні працівники
Взяти участь