Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Розвиток емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії
Мета тренінгу: Емоційний інтелект - одна з важливих компетентностей учасника освітнього процесу. Вже в дошкільний період ми починаємо формувати у дітей розуміння різних проявів емоцій, емоційного стану. Очевидно, що розвивати емоційний інтелект найдоцільніше шляхом застосування творчих підходів, нових образів – часто фантастичних, абстрактних, унікальних. Причому найефективніші результати передбачають практичні підходи і використання різноманітних матеріалів, інструментів, технік. А особливо діти полюбляють ігри. Використовуючи які, ми навчаємо граючись, без зусиль, з позитивом та настроєм більш ефективно. Чим глибше ми занурюємося в інклюзивне середовище, тим більше питань перед нами постає. Адже робота з дітьми з особливими освітніми потребами вимагає від нас педагогів, креативного підходу до кожної дитини , з розумінням емпатією, часто ставлячи себе на місце тієї чи іншої дитини, аби краще зрозуміти і підтримати. Мотивація - є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання. Учителі можуть зіграти ключову роль в забезпеченні мотивації й заохоченні своїх учнів, використовуючи дидактичні ігри для розвитку емоційного інтелекту дитини.
Зміст тренінгу: Розкрити питання емоційного інтелекту та субкомпонентів, які характеризують структуру EQ; • Познайомити учасників з практичними підходами до розвитку емоційного інтелекту; • Ознайомити освітян з можливостями та ідеями щодо використання цікавих ігор для розвитку емоційного інтелекту: від теорії до практичного створення гри; • Ознайомити педагогічних працівників з авторськими напрацюваннями дидактичних ігор для розвитку емоційного інтелекту, поділитись практичними порадами та техніками.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь