Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Інклюзія. Корекційно-розвиткова робота
Мета тренінгу: Ознайомлення педагогів та корекційних педагогів ЗЗСО з умовами та засобами корекційного впливу на когнітивну та емоційно-вольову сфери дитини з ООП
Зміст тренінгу: перед тим як проводити корекцію будь яких психологічних процесів, нам необхідно дослідити саме ці процеси, їх рівень розвитку, сильні і слабкі сторони дитини, саме для того, аби розуміти, що нам необхідно коригувати, керуючись слабкими сторонами, і на що спиратись як на основу, керуючись сильними сторонами дитини. Корекційна складова є основою інклюзивного навчання. Якщо у дитини не розвинена когнітивна та емоційно- вольова сфери, то результативність буде мінімальною, а дитина втрачатиме час і суттєво відрізнятиметься від своїх однолітків, що приводитиме до додаткових негативних наслідків. Для забезпечення високого рівня здійснення навчальної діяльності школярів, попередження й усунення неуспішності учнів кожен практичний психолог повинен досконало володіти прийомами розвитку, корекції й удосконалювання пізнавальних процесів школяра. Серед переліку питань будуть розглянуті наступні: 1. Новітні методики , якими оснащені ІРЦ для повноцінної діагностики дитини та виявлення ООП. 2. Корекційно-освітні напрямки. 3. Принципи побудови корекційно-розвиткового заняття. 4. Структура корекційно-розвиткового заняття. 5. Корекція розвитку уваги. 6. Корекція розвитку пам’яті. 7. Корекція розвитку мислення. 8. Корекція розвитку уяви. 9. Корекція розвитку емоційно- вольової сфери.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь