Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Аспекти науково-педагогічної мобільності викладачів закладу професійної освіти
Мета тренінгу: ознайомити педагогів з поняттям, формами та структурою науково-педагогічної мобільності викладачів закладу ПТ освіти: виховувати вміння руху особистості вперед, при цьому радикально змінюючи оточення, для того, щоб змінювати себе для подальшого розвитку спираючись на здобутий досвід; розвивати уміння аналізувати результативність та якість своєї роботи та пошуку творчих шляхів для самовдосконалення, для того, щоб жити в новому оточенні; формувати навички креативно мислити і швидко приймати рішення, здібність до постійного навчання й уміння адаптуватися до нових обставин, стійкість до змін зовнішнього і внутрішнього середовища, уміння відстежувати і правильно оцінювати стан навколишнього простору
Зміст тренінгу: Важливо усвідомити, що підготовка до науково-педагогічної діяльності полягає не лише в отриманні спеціального навчання та набутті знань, але й в отриманні інформації. Ось тут і з’являється роль індивідуальної ініціативи. Іншим важливим фактором, який впливає як на ініціативу особи щодо пошуку відповідної інформації, щодо підвищення своєї кваліфікації є мотивація. Успішна реалізація викладачем нових технології в своїй викладацькій роботі вимагає чітко спланованого, постійного професійного розвитку та підтримки. Зміна парадигми потрібна педагогам для ефективної інтеграції, мобільності, щоб залучати студентів до навчання, зокрема дисциплін професійного зростання. Просте володіння новими технологіями не гарантує ефективного використання студентами та педагогами в освітньому процесі. Педагоги повинні володіти інноваційними прийомами, техніками, технологіями, щоб спланувати креативну стратегію управління процесом пізнання студентами нового матеріалу та набуття ними професійного досвіду. Мобільний педагог – це педагог лідер. А в чому це виявляється? У впевненості в собі під час публічних виступів, у способах побудови взаємин з оточенням, у манерах взаємодії з людьми. Це людина, яка готова відповісти на питання: «Чи готовий я переосмислити методи навчання? Чи готовий я вивчити нові ідеї та нові концепції? Чи готовий я по-новому поглянути на ту інформацію, з якою я йду до дітей, їхніх батьків, моїх колег?».
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь